Asiakkailta vahva suositus Hoivatiloille

Meille Hoivatilalaisille asiakkaat ovat aina etusijalla. Haluamme ymmärtää asiakkaidemme tarpeet syvällisesti ja kehittää palveluamme jatkuvasti. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä vuosittain. Tänä vuonna kysely toteutettiin marraskuussa ja iloitsemme siitä, että asiakkaamme haluavat suositella meitä edelleen.

  • Erityisen iloisia olemme siitä, että 4,31 (asteikolla 0-5) asiakkaistamme haluaa suositella meitä yhteistyökumppanina.
  • Asiakkaillamme on myös erittäin positiivinen mielikuva Hoivatilojen henkilökunnasta (4,03)
  • Asiakkaamme arvostavat myös Hoivatilojen asiantuntijuutta (4,15)
  • Rakennushankkeemme pysyvät sovitussa aikataulussa (3,87)

Vuonna 2016 toteutetun kyselyn perusteella asetimme tälle vuodelle tavoitteeksi mm. sen, että valmiiden kohteiden osalta dokumentit ovat helposti saatavilla ja näin etähallinta tulee helpommaksi. Dokumenttien saatavuudessa päästiin selkeästi parempaan tulokseen 3,70 (3,40 vuonna 2016). Lisäksi asiakkaamme ovat sitä mieltä, että Hoivatilojen ja vuokralaisen välinen vastuunjako kiinteistön ylläpidosta ja hoidosta on selvä (3,75).

Saimme myös arvokasta tietoa siitä, mitkä palvelumme osa-alueet kaipaavat kehittämistä. Tulevan vuoden aikana tulemme keskittymään erityisesti rakentamisen aikaisen tiedottamisen parantamiseen ja ylipäätään hankkeiden valmistelu ja tarjousvaiheen kehittämiseen. Lisäksi haluamme panostaa entistäkin enemmän laadukkaiden ja innovatiivisten tilaratkaisuiden kehittämiseen yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Haluamme kiittää asiakkaitamme palautteen antamisesta ja kuluneen vuoden hyvästä yhteistyöstä.

Katso: päiväkotiyrittäjä Mari Jolangin kokemuksia Hoivatiloista